onsdag den 19. oktober 2011

Folkeskole vs Efterskole ;)

Hej alle!
I går var jeg sammen med min bedste veninde, som jeg ikke har set i ca. to måneder! Vi havde det rigtig sjovt, og snakkede om alt det der var sket. Min veninde går på efterskole, så nu har jeg fået alt at vide om efterskolen, og alle navnene kører stadig rundt i hovedet på mig. Det er meget forvirrende, men dejligt at høre om alle de fede mennesker og alt det kreative, og sociale de laver. (fede som i seje ;)) Jeg har næsten fortrudt at jeg ikke valgte at tage på efterskole her i niende klasse, og ikke for noget men jeg gider ikke i tiende. :) Jeg synes simpelthen at jeg har så travlt. Det er ligesom om alle de mest nederen ting bliver læsset på min hverdag, og jeg skal konstant klare fem ting på en gang. Det lyder som om efterskoleliv er noget sjovere!

Jeg er igen begyndt på et nyt projekt. Jeg har tænkt mig at strikke en hue med ører :D Den skal være orange med sorte striber, og så skal jeg lave nogen dimser (har glemt hvad de hedder) som jeg skal bruge som ører. Jeg ville have købt garn i dag, men så havde butikken selvfølgelig lige lukket i dag. I morgen rejser jeg til Luxemborg sammen med min mor, så jeg kan ikke bare købe garn i morgen. :(
Jeg glæder mig til at skoleåret er slut, men alt det der skal ske virker bare så uoverskueligt. Standpunktskarakterer, Terminsprøver, Eksamen, Projektuge og diverse ansøgninger til gymnasier. Oveni den daglige portion af lektier, og skal-ting. Måske skal jeg lade vær med at være negativ, men jeg føler virkelig at jeg har for meget om ørerne. Nu er det heldigvis ferie, så jeg ignorerer bare alle de der ting jeg skal indtil den er slut.

Min bedste veninde og jeg udvekslede musik, så her kommer et par videoer jeg synes I skal se:
Her er I can't stand it, af Never shout never.








Her er en sang jeg viste min veninde, og hun også helt vild med den :) Det er Perfect two af Arburn. Nogen af jer kender den sikkert godt ;)








Her er Parachutes med The mess I made :)


Så er der ikke mere for i dag, men jeg blogger snart igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar