mandag den 31. januar 2011

Stephenie Meyer!

I ved vel alle sammen hvem Stephenie Meyer er. Hvis i skulle være i tvivl, så er hun forfatteren bag Twiligt serien. Lad mig sige det kort: Jeg læser ikke bøger af Stephenie Meyer! af den simple grund, at alle andre gør det. Måske mangler det lidt uddybelse, jeg har et eller andet med det at ligne alle andre, jeg kan bare ikke ha' det. Hvis jeg er ligesom alle andre, så er jeg også ligesom alle de snoppede og dumme mennesker der læser hendes bøger, og det vil jeg bare ikke! Desuden synes jeg at filmene er gået total væk fra det oprindelige Twiligt koncept, nu handler det bare om at fremstille alle de fyre der er med som total lækre, så alle pigerne kan dåne over dem.
På en eller anden måde synes jeg bare det er for KLAMT!

Heldigvis findes der masser af gode bøger der ikke er skrevet af Stephenie Meyer. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar