torsdag den 21. april 2011

Skærtorsdag! Betyder denne dag virkelig så meget? + Manicure!!!!

Hej alle, i dag er det jo skærtorsdag, en helligdag, så vi har fri. Men helt ærligt, er der så nogen der overhovedet interessere sig for om Jesus lige spiste sit sidste måltid før han skulle dø skærtorsdag aften. Nå nej han kunne jo bare genopstå. Ej jeg mener bare at vi efter hånden bare siger ja tak fordi vi så får lov at blive hjemme og dovne, og at folk da er fuldstændig ligeglade, også selvom de kalder sig kristne. Ja jeg nyder også påskeferien, men nej jeg tror ikke på gud, eller nogen anden religion for den sags skyld.
Nu vil jeg ikke kun være negativ, så jeg vil også lige fortælle om min dejlige dag i går (ikke helligdag! :P) hvor jeg sammen med to af mine venninder var inde at få manicure :O) Det er efterhånden ved at blive en tradition, måske  lige bortset fra at der ikke er nogen fastlagte datoer vi får det på. Vi fik alle sammen relativt lyse negle, da vi alle skal til konfirmation her i weekenden, det skal lige siges at jeg ikke skal konfirmeres, men bare er inviteret ;)
Her ser i mine nylakerede negle, sidste gang havde jeg en noget mere turkis farve på.
Kom endelig med kommentarer, også gerne om religions emnet :) :O) ;)

P.S GOOOOD PÅSKE!!!!
                       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar