torsdag den 28. april 2011

Blog Historie!!

Nå nu er det endelig tid til bloghistorien :) ! Nu hvor i har valgt genren Fantasy, bliver det selvfølgelig i fantasy genren. I må dog vente tålmodigt lidt endnu, da jeg jo ikke har skrevet noget på den ;) Håber i kan lide den, når den endelig kommer. :)
Jeg må ærligt indrømme at jeg havde håbet på science fiktion, da det kunne ha' været en sjovt og udfordrende genre at skrive i. Sådan blev det ikke, og det er også helt okay, da Fantasy er en af mine yndlings genre. I er altid velkomne til at komme med ideer og evt. spørgsmål hvis der er noget i ikke forstår :) (ikke at jeg tror det bliver et problem) ;)
Og så lige en ting mere ;) (som altid) Her er et næsten færdigt akvarel / vandfarve billede, som jeg er i gang med at male. Jeg er selv ret tilfreds, da jeg har erfaret at det er ret svært at male med vandfarver / vandfarver. Nogle af jer spekulerer sikkert over hvordan jeg har kunnet male øjet så præcist som jeg har, og til det må jeg indrømme at jeg faktisk ikke har malet det men tegnet det med specielle akvarel blyanter, som jeg har fået i fødselsdags gave. ;) billedet er dog et ældre billede, så på det originale (det jeg maler på) er der langt flere blomster, og der er også sket lidt med håret. Jeg lader jer se det endelige billede så snart det er færdigt :) :D

-Ejeren :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar