mandag den 2. maj 2011

Dublin! Og en Praktisk information om Blog-historien :)

Hej alle! Her på torsdag skal jeg til Dublin, da min mor skal arbejde derovre i to dage. Samlet set skal vi dog være der fem dage. Jeg glæder mig rigtig, rigtig, rigtig meget, og jeg tror det bliver ret spændene. Jeg har aldrig været i Irland før (Dublin er hovedstaden i Irland) så jeg skal helt sikkert på noget sightseeing, blandt andet på National Museum og Ireland, hvor man kan se nogle meget velbevarede moselig. Der er helt sikkert også mange andre spænende ting, det ved jeg bare ikke endnu. ;)
Fordi jeg rejser til Dublin på torsdag når jeg lige at misse vores Terminsprøve i dansk, og det er lige sådan at jeg faktisk gerne vil tage den :( ja mange ville sikkert være glade for at slippe for den, men jeg elsker virkelig faget dansk, og vil gerne ha' en forsmag på hvordan afgangsprøven er. Jeg går desuden også glip af en skoleudflugt, og måske Terminsprøve i matematik (det kommer an på om det bliver d. 11 eller d. 12 vi skal have den). Alt det her betyder også at I mugligvis bliver nødt til at vente en uge mere på første afsnit af bloghistorien :(. Jeg havde tænkt mig at lægge første afsnit ud på Mandag, men da jeg ikke ved om der er adgang til internettet på vores hotel, er det ikke sikkert jeg kan :(. Så må det blive Mandagen efter, desuden er Mandag fast udlæggelses dag for afsnittene. Der vil derfor gå enten en uge eller to mellem hvert afsnit. (jeg skal jo også lige have tid til at skrive den ;) ) Hvis der er internet på vores Hotel så glæder jeg mig til jeres reaktioner i løbet af næste uge. :) <3 ^-^
Her ses National Museum of Ireland :) & moseliget af Harald Skær kvinden

1 kommentar:

  1. Ad, moselig er klamme ;-) Men på trods af det, god tur. Jeg glæder mig til at høre meree om Dublin og irlændernes accent, tihi :-P Jeg håber du har internet forbindelse på hotellet, for jeg vil ikke vente mere på den historie, du holder alt hemmeligt >:-( Nå, men god tur...

    - Bloggeren

    SvarSlet