mandag den 31. januar 2011

Kan jeg virkelig blive forfatter?

Min store drøm er at blive forfatter, men kan det virkelig ske? det spørgsmål stiller jeg tit mig selv, og ja det håber jeg da. Man kan jo aldrig vide om nogen vil udgive det jeg skriver. Men jeg tror på det, ellers ville jeg ikke blive ved med at skrive. Lige så i ved det, så skriver jeg på et par bøger og adskillige noveller min længste bog er indtil videre på 56 A4 sider, så jeg er ret stolt, jeg regner med at den er færdig ved denne tid næste år. Jeg elsker at skrive, og selvom jeg måske aldrig får noget udgivet, så vil jeg blive ved med at skrive i min fritid.
Jeg overvejer at skrive en novlle til ære for jer der læser min blog, som så kun vil blive vist her på min blog. Jeg ved så bare ikke hvad den skal handle om hvis i har nogen bud er i meget velkomne. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar