søndag den 30. januar 2011

VM i håndbold!

Nu har jeg ligesom størstedelen af resten af den danske befolkning set finalen i håndbold, og som jeg ser det er det tydeligt hvorfor Frankrig vandt. Tjah det var jo trods alt Spanske dommere, og da vi lige har vundet over Spanien er de måske ikke helt på vores side. Udovrer det er forholdet mellem Frankrig og Spanien jo lidt ligesom vores forhold til Sverige eller Norge. Spanien er helt klart bedre venner med Frankrig, end de er med os.
Jeg går faktisk ikke op i håndbold, men når jeg så endelig ser det, og det er så uretfærdigt som her i dag, ja så kan jeg ikke lade være med at blive ekstrem sur. Hver gang danskerne fik udlignet, så dømte dommerne straffe, eller sendte en ud i to minnutter, så franskmændene lige kunne få et par mål mere. Og så hver gang en af danskerne skubbede lidt nede i forsvaret, så fik de andre enten frikast, eller straffe, men når det sammen skete i den anden ende, så nej nej danskerne skal da ikke have et straffe.
Jeg ville ikke have haft ligeså meget imod at danskerne tabte, hvis det havde været til nogen andre, bare at se hvor skadefro franskmændene var, det HADER jeg bare!

1 kommentar:

  1. Må indrømme at jeg ikke er helt enig, men vi kan diskuterer i morgen? Ses

    - bloggeren

    SvarSlet