lørdag den 19. februar 2011

Percy Jakcson og Lyntyven + Uhyrernes Hav :)

Nå nu har jeg læst Percy Jakcson og Lyntyven færdig, og den kan kun anbefales! Jeg er også begyndt på Percy Jakcson og Uhyrernes Hav. (Jeg er faktisk næsten færdig). Og den del jeg har læst er også bare rigtig god. Jeg har tænkt lidt over det med at filmen og bogen slet ikke ligner hinanden, det kan godt gå hen og blive et problem hvis de laver en to'er også, uden at afsløre for meget, kan jeg nemmelig sige at bogen og filmen ender vidt forskelligt, faktisk sidder man lidt og ærger sig over alle de ting de har udeladt i filmen. Til alle bogelskere kan jeg kun sige at det er nogle bøger der er værd at læse, for selvom de selvfølgelig er rigtig rigtig spændene, så referer forfatteren også meget til græske sagn, og det er bare endnu sjovere hvis man så ved hvilke sagn det er. Man kan dog sagtens læse dem uden at vide noget som helst om græsk mytologi ;)

Det var alt for nu. Men inden længe kommer der en LAAAAAAANG bogandmeldelse af Heksejærgerens Fejltagelse. (En af mine yndlings serier, det er desværre nr. 5, men tro mig de er alle lige gode!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar