torsdag den 17. marts 2011

Jeg Skal Klippes!!!!!

Nå så kom den dag endelig, den dag hvor jeg skal klippes. :) Det er e n MEGET stor dag! ;)
Ja okay nu har i så fået den overdrevne version, nu kommer den mere "normale" :)
Jeg glæder mig faktisk ret meget til at blive klippet, jeg har i, ja jeg ved faktisk ikke hvor lang tid, haft det samme hår, glat langt, og med midterskilning. Det lyder ret kedeligt, og det er detfaktisk også. Det eneste der faktisk har afholdt mig fra at blive klippet før, har været at jeg simpelthen ikke har vidst hvordan jeg ville have det. Det og så at jeg faktisk har utrolig langt hår, og det vil jeg helst beholde. Min klipning ligger faktisk perfekt i forhold til at der i næste uge er skolebal på min skole, temaet er Celebrity style, og da jeg jo er blevet helt vild med 2ne1 og Bigbang (G-Dragon) så skal jeg jo klart være en fra 2ne1. Jeg tror jeg skal være Cl og hun har ret tit skråt pandehår (som jeg også har tænkt mig at få) :) jeg skal desuden også have etager, noget jeg længe har overvejet. :)

Nu har jeg vist plapret længe nok om mit hår men det er noget jeg har spekuleret meget over. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar