mandag den 10. oktober 2011

Halloween og Allehelgensaften!!!

Hej alle!
Jeg ved at der stadig er et lille stykke tid til at det er Halloween, men jeg føler mig meget inspireret af denne højtid, og er derfor allerede begyndt at glæde mig, og lave forskellige ting med fokus på det uhyggelige og overnaturlige. Faktisk begyndte jeg i går på en tegneserie, den handler om 7 børn / teenagers, som sammen skal holde Halloween i en gammel lade. Den bliver ikke så lang, og handlingen bliver ikke noget særligt, men det er meget sjovt at lave sådan noget. Det er desuden næsten min første tegneserie, jeg har lavet en før, men der er aldrig blevet færdig, og det er efterhånden nogen år siden, så den er ikke så god ;P. Jeg har ikke hundrede procent styr på min computer endnu, så jeg kan ikke vise jer et billede, men alle de billeder i går glip af nu vil jeg selvfølgelig følge op på, så på et tidspunkt for i nok en hel bunke billeder, med en lille tekst til :).
Jeg har fransk i skolen, og vi har en kageordning, jeg skal tilfældigvis have kage med d. 1/11, det vil sige dagen efter halloween, så den kage får ikke lov at gå ubemærket hen! (ha ha) Nu hvor jeg tænker over det, så synes jeg faktisk at Allehelgensaften eller Halloween er en stærkt undervurderet højtid, som burde fylde meget mere. I denne mørke og grå tid, har alle vel brug for noget at fjolle omkring, og glæde sig til. Desuden er alle da vilde med mystik, og uhygge.

For at dette indlæg ikke bliver alt for kedeligt for i lige nogen søde, sjove og uhyggelige Halloween billeder!


Jeg ønsker jer alle en rigtig god Halloween, når vi når så langt :)
Og Husk at skære Græsker allesammen!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar