lørdag den 8. oktober 2011

En Engle historie!!!

Hej alle!Nu skriver jeg endelig igen. Jeg ved at det er lang tid siden jeg sidst har blogget, og jeg har faktisk også været i gang med flere indlæg, de er bare ikke rigtig blevet til noget. Som læsere forventer i jo en vis kvalitet, så man kan ikke bare udgive et eller andet :p.
I dette indlæg vil jeg gerne fortælle om en af mine nyere historier. Indtil videre hedder den Lucifer og de 7 Ærkeengle, men jeg er helt ærlig ikke særlig vild med det navn :(. hvis i kunne hjælpe mig med et navn ville det være super! Nu skal jeg nok først lige fortælle om hvad den handler om. ;)

Det er en jeg fortælling om Lucifer, som ved et uheld eller en tilfældighed er landet på jorden i stedet for i Helvede, med resten af de oprørske engle fra Syndefaldet. Som engel kan man ikke blive på jorden, og han er derfor blevet genfødt som menneske, uden nogen erindring om at have været en engel. Gud sender sine syv ærkeengle ned på jorden for at dræbe Lucifer, og derved sende ham ned i helvede, som oprindeligt planlagt. Ærkeenglene bliver også genfødt, og har heller ingen erindring til at starte med.
Lidt efter lidt opdager Lucifer sandheden om sig selv, samtidig med at han bliver jagtet af syv forvirrede engle, som blindt stoler på guds dømmekraft.
Nu ved jeg man aldrig skal afsløre slutningen, men...

Nej I får den ikke, det kunne jo være at jeg engang fik den udgivet, og så ville det være snyd hvis I allerede kender slutningen. ;)

Som nogen af jer allerede ved tegner jeg meget, og jeg er også lige begyndt at tegne til denne historie. Lige nu er jeg i gang med at tegne Jomfru Maria. Jeg afslører ikke hvordan, men hun kommer også med i historien. :p.
Jeg har lige fået ny computer, og ved ikke helt hvordan jeg kan sende billeder fra min mobil til computeren endnu, så i kan desværre ikke se et billede af "hende". :(
Jeg vil lige sige at hun slet ikke er ligesom de jomfru Maria billeder man altid ser, faktisk tror jeg ikke at man ville vide at det var hende hvis ikke man vidste det. Er det godt eller skidt? :)

Hvis I har nogen forslag til titlen, er I som sagt meget velkomne, bare skriv en kommentar ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar