lørdag den 27. august 2011

God Musik er vigtig!!!!!!

Hej alle! Tænkte lige at jeg ville dele noget af min yndlingsmusik med jer. Lige nu hører jeg The Call af Regina Spektor, nogen af jer kender nok nummeret, det er med i Narnia Prins Caspian. Jeg elsker sangen fordi den er så sørgelig, og fordi melodien er god. Desuden synger Regina lidt anderledes, og godt. ;)

Mange af Regina Spektors sange og videoer er lidt mærkelige, men som fan sf Alanis Morissette og Pj Harvy synes jeg kun det er fedt! :)

Ellers elsker jeg som altid Jason Mraz, men jeg har allerede lagt en video eller to ind med ham, så det slipper I for her ;) til gengæld kan i fa et af mine yndlings numre af Pj Harvy, det er noget helt andet end Rigina Spektor, meget mere mørkt efter min mening, men det er også godt en gang imellem. :)


Herover The Call
Is this desire herover ;)

Jeg elsker musik, kan nærmest ikke leve uden. Det lyder lidt dramatisk, og måske også lidt plat, men hvis jeg har hørt musik, og det så pludselig bliver slukket, så bliver jeg helt ked af det. Når der så er musik, så skal der danses, rokkes eller synges med, uanset hvem der står og glor mærkeligt på mig! :)
Her er en video af Amy Wienhouse, jeg ved mange ikke kunne lide hende fordi hun brugte så meget makeup, havde tatoveringer og tog en masse stoffer, men jeg er helt vild med hendes musik! Det er som om man glemmer hvor godt det lyder når hun synger, og når man så endelig hører hende igen, så fatter man bare ikke at man har kunnet undvære hendes sange. Jeg synes det er ægerligt at hun er død. Og jeg synes det er forkert at man kun husker hende på skandaler og hendes misbrug. Jeg synes alle hendes sange er gode, men jeg holder specielt meget af  Fuck me Pumps, den har en ironisk klang over sig, og det kan jeg godt lide ;)
Fuck me Pumps!!!! :)


I slipper desværre ikke helt for det mærkelige / mystiske endnu ;) Her for I lige nogen 2ne1 og Bigbang sange :)
Her er It Hurts, eller Apa som den hedder på Koreansk :) den er sørgelig og nogen gange er jeg en rigtig tude-pige :)

I får også lige noget af det nye her er I'm the best!!!! :)

Jeg ELSKER G-Dragon!!!!! Det skal lige siges at jeg havde mine tvivl i starten, men ret hurtigt vandt han mit hjerte ;p ha ha.
Her
Herover A boy af G-Dragon. Jeg er rimelig besat af asiatiske lande som Japan og Korea, og det at de tør være så anderledes, i hvert fald fra vestens musikstil. ;)

Her er Bigbang med This Love, de har lavet så meget musik at man kan sidde i timevis på youtube og høre musik (hvis man har tid, vel at mærke). Inden jeg slutter det her lidt lange indlæg, så skal I også lige have chancen for at høre Bigbang og 2ne1 sammen, de har nemlig lavet Lollipop sammen :)Her er G-Dragon i den lyserøde heldragt. (bare hvis I skulle være i tvivl ;) )

Hyg jer med videoerne ;)

-Ejeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar