tirsdag den 8. februar 2011

Det er bare nederen at være syg!

Hej alle!
Jeg er desværre gået hen og blevet syg, lungebetændelse eller sådan noget. Nå men det er i hvertfald virkelig nederen. Jeg skal konstant pudse næse, og det føles som om jeg har ondt i lungerne. slet ikke rart! Det eneste gode ved det er at jeg har masser af tid til at skrive på min bog. Jeg er nu oppe på 59 sider! Og jeg har endelig fået styr på handlingen. Det bliver i hvert fald ikke en "Happy Ending". Jeg tror selv jeg kommer til at græde, medmindre jeg kommer til at skrive et eller andet totalt plat. ;p Det sker nogen gange. Jeg kan prøve at lægge noget af den ud her på min blog, men jeg ved faktisk ikke om Blogger så må bruge det, det skal jeg lige ha' fundet ud ad. :) Jeg håber snart jeg bliver rask, for som sagt er det røvsygt at være syg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar