tirsdag den 8. februar 2011

Tænk at flytte hjemmefra

Jeg synes det er mærkeligt at tænke på at flytte hjemmefra. På den ene side vil jeg gerne igang med at læse, arbejde og få mit helt eget hus, men på den anden side kan jeg slet ikke forestille mig selv bo alene unden min familie, jeg på den side heller ikke forestille mig selv stifte familie og blive gammel. Tilgengæld kan jeg sagtens forestille mig selv side og skrive hele dagen i mit private bibliotek. Jeg vil jo geren være forfatter. Hvis alt går efter planen er min første bog færdig i Januar 2012, og hvis den er god nok bliver den udgivet i løbet af 2012. Det håber jeg, men jeg skal måske skrive den ignennem et par gange før nogen vil udgive. Tilbage til emnet det at flytte hjemmefra er klart et stort skridt, og når jeg endelig skal det om nogle år, hvor skal jeg så flytte hen? Jeg ville nok aldrig flytte til København, men hvor skulle jeg så bo? Jeg har sandsynligvis ikke råde til at købe et hus, men jeg kan slet ikke se mig selv bo i en lejlighed. Måske skulle jeg bare blive boende hos mine forældre indtil jeg har penge nok til at bygge mit drømmehus.
Bare til orintering, skal mit hus være i tre etager med kælder, orangeri og drivhus, og et kæmpe bibliotek på omkring 80 kvadratmeter.
Måske lidt usandsynligt, men det er jo også bare det jeg drømmer om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar