lørdag den 26. marts 2011

Nå nu er det tid til en blog historie!

Ja dette er noget jeg har glædet mig meget til. At lave en bloghistorie, jeg er faktisk lige begyndt på 2 nye historier som faktisk godt kunne blive nogle gode blog historier, men jeg vil måske hellere lave en specielt til bloggen her. :) så er der bare et nyt dilemma, hvilken genre? Og hvilken handling? Derfor vil jeg lave en lille afstemning hvor i kan stemme på forskellige udvalgte genre. At i får lidt indflydelse på historien er en sjov udfordring for mig, men samtidig synes jeg kun det er rimeligt da det jo er jer der kommer til at læse den ;) I er desuden altid velkomne til at komme med kommentarer og ideer efter hvert afsnit, også ønsker til historien hvis i har nogle bestemte. Selvfølgelig vil jeg blive nødt til at "vælge med omhu" så det kommer til at passe ind i historien. ;)
Håber i kommer til at nyde historien (og den nye indflydelse) lige så meget som jeg kommer til at nyde at skrive den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar