søndag den 27. marts 2011

Alt for mange bøger!

Jeg har en giga krise her for tiden, jeg er simpelthen ved at drukne i bøger. Der er bare alt for mange gode bøger som jeg gerne vil læse. Jeg har nok også lidt af skylden selv ;P hver gang jeg finder en bog på biblioteket der ser god ud, så skal jeg lige låne den, og så begynder jeg jo at læse i den i stedet for at læse de andre gode bøger jeg har.
Det med biblioteket minder mig om i fredags (d.25/3) da jeg var helt alene på biblioteket, eller helt alene ver jeg jo selvfølgelig ikke, men mine venninder der normalt tager på biblioteket om fredagen havde besluttet sig for at det gad de ikke lige den dag, så jeg var der helt alene :( Nå men jeg havde så afleveret og lånt nogle bøger, og skulle skynde mig for at nå en bus. Problemet var bare at alarmen begyndte lige så snart jeg trædte ud af døren. Først går jeg ind igen, men det virkede ikke som der var nogle der ville tage sig af det, og jeg tænker at jeg jo kommer tilbage med bøgerne og at jeg godt kan stole på mig selv, så jeg går ud igen, alarmen bipper, jeg fortsætter. Men så kommer der selvfølgelig en bibliotekar løbende, og jeg skal ind igen så de kan finde problemet.
Heldigvis nåede jeg stadig bussen, med nød og næppe ;)

Bare en lille historie fra mit liv.
Desuden vil jeg gerne lige tilføje at jeg har haft utrolig travlt i den her uge, og det er altså derfor der ikke er blevet lagt noget særligt ind ;) Undskyld det bliver bedre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar