søndag den 27. marts 2011

Nyt Projekt!

Før jeg begynder at ævle om mit nye "projekt" skal det lige siges at jeg konstant begynder på noget nyt, og sjældent laver noget færdigt (udover lektier, som man selvfølgelig SKAL lave ;)) Mit nye projekt er at jeg vil tegne mine egne Tarot-kort. Hvis i er i tvivl om hvad det er, så er det kort man bruger til at spå med. Inden i afskriver mig som skør, og alt muligt, vil jeg gerne lige ha' lov at sige at jeg ikke tror på sådan noget futtilihut, men at jeg altid har elsket alt hvad der har med magi og mystik at gøre. Nå men jeg troede jo bare at jeg skulle tegne omkring 20 kort, nej nej. Der er noget der hedder Store Arkana, der er der 22 kort, men så er der også hofkortene på 16 kort, og Lille Arkana på 40 kort! Jer der er lidt gode til at regne ved at det giver 78, så jeg skal altså tegne 78 kort! Plus bagsiden. Hvis jeg skal være helt ærlig så ved jeg ikke om jeg får tegnet dem alle, jeg er godt nok begyndt at tegne et af kortene og bagsiden, men det bliver stadig et stort arbejde. Jeg har tænkt mig at gøre det sådan at jeg tegner kortene dobbelt så store som de egentligt skal være, og så scanner jeg dem ind på computeren, og printer dem ud i den rigtige størrelse, på det rigtege papir (noget der er lidt stift i det, og hvor overfladen er glat ligesom på rigtige spillekort) Det bliver selvfølgelig et større projekt, men jeg tror også det bliver meget sjovt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar