onsdag den 18. maj 2011

Tilbage til virkeligheden :)

Hej alle, nu er jeg endelig kommet "tilbage til virkeligheden" hvis man kan sige det sådan. Efter min Dublins tur, som desuden var rigtig god, i får et helt indlæg om det så jeg vil ikke skrive om det nu, har jeg indset hvor meget sociale forbindelser betyder. Det var Mental Health Europe som inviterede folk fra en masse lande, blandt andre min mor, og så koblede jeg mig bare på ;) Det var rigtig sjovt at møde en masse nye mennesker, og jeg fik nok også udviklet mit engelsk en lille smule. Jeg fik snakket meget, også selvom det var arbejds relateret for min mor, så var der et par middage og frokoster, og det eneste jeg kunne lave der var jo at snakke :). Nu er vi så kommet hjem, og alt er helt anderledes i Danmark end i Dublin, alle mennesker i Dublin er så venlige, det kan man jo ikke just sige om folk i Danmark. Her er det som om man ikke må snakke med nogen man ikke kender. Jeg mener selvfølgelig ikke bare en tilfældig person på gaden, men i en butik når man skal betale, så spørger folk i Dublin altid hvor man kommer fra, og joker lidt :) Det er rigtig rart når folk er så imødekommende. Det er utroligt så hurtigt man væ´nner sig til noget andet; at spise på resturant, ikke lave lektier, ovs. I Dublin, var det op kl. 9 eller sådan noget, og så ind til byen (vi boede på et hotel i Dun Laoghaire, tror det staves sådan :) ) og gå på sight seeing. Når vi så kom hjem igen, så var det bare i hovedet på seng, fodi vi havde gået så meget. (og for det meste var klokken også elve, halv tolv) Nu går det ikke at gå så sent i seng :(
Nå slut for nu, håber i nyder blog-historien :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar