mandag den 1. august 2011

Tilbage igen!!!!

Hej alle :)
Nogen af jer har måske bemærket at jeg ikke har blogget i omkring en måned nu, jeg er ikke blevet træt af at blogge (bare rolig) men efter en meget stressende afslutning på skoleåret har jeg vist bare haft brug for at slappe helt af, og at være løst af alle forpligtelser ;) selvom bloggen her er noget jeg nyder, og noget der giver mig en chance for at ytre mig om mere eller mindre vigtige emner, så føler jeg også en forpligtelse overfor de læsere jeg har. Jeg vil gerne undskylde at jeg ikke har blogget, men det ændrer sig nok ikke i de kommende ferier. selvom man ikke skulle tro det, så er det faktisk hårdt at være folkeskoleelev. Der er meget arbejde, og når man som jeg gerne vil gøre sit bedste hele tiden, så kan det godt blive ret overvældene. :) Forhåbentlig har i ikke kedet jer, og bare siddet foran computeren og ventet (det håber jeg virkelig ikke!) jeg håber derfor ikke mine manglende indlæg har været et problem. Det er trods alt sommer, og de fleste burde være i stand til at finde på noget andet at lave ;)
Nu kommer vi måske til en for nogen dårlig nyhed, og det er at der ikke lige foreløbig vil komme et afsnit mere af Soldragens Fald (min bloghistorie) grunden er at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal fortsætte, og desuden har jeg lige haft en række store gennembrud med min udfærdige bog Mintinas Rejse, og jeg fokuserer nu noget mere på den :) Jeg er rigtig glad, for jeg har længe ikke kunnet finde ud af at komme videre med historien, i bund og grund fordi jeg ikke havde nogen ide om hvor historien skulle hen, hvad baggrundsviden var, og hvad jeg havde tænkt mig med den. Jeg skrev og skrev bare (meget fint hvis man har svært ved at skrive meget) men havde ikke tænkt videre på at handlingen skulle hænge sammen, og at der var en spænding som skulle bygges op. Jeg er efterhånden på vej i den rigtige retning, og forhåbentlig vil den være færdig når jeg er seksten. Hvis jeg er heldig, og har skrevet noget godt kan den måske blive udgivet!!! :)

Som det sidste vil jeg lige advare alle der kunne finde på at tage til sverige. Lad være med at spise disse Kropkakor, de er hverken pengene eller besværet værd. Og de smager desuden afskyeligt!!!!!!! Jeg kunne ikke engang spise en op. I får den forfærdelige historie senere ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar