tirsdag den 21. juni 2011

Sommerferie snart!!!!!! :)

Hej alle ! ;) nu er det jo snart sommerferie! så jeg tænkte jeg lige ville give nogle gode ideer til hvad i kunne lave (hvis i ikke har andet at lave, og keder jer virkelig meget) Her er nogle gode sange som jeg elsker ;) !!!!


Det her er The geek in the pink, af Jason Mraz ;) en af de sange man bare skal kende :)!



Her er en Alanis Morissettes mest kendte sange; Ironic
Alanis Morissette er måske lidt mærkelig, først kunne jeg faktisk ikke lide hendes sange, men så blev jeg ved med at høre dem, og så blev jeg helt vild med dem! :D håber i kan lide dem, de kræver lidt tilvænning. Herunder er Hands clean ;) det er to lidt stille sange, i hvert fald efter hendes standard.


 

Udover disse skønne musikvideoer vil jeg også lige vise jer en video som jeg i hvert fald synes er rigtig sjov. Det eneste der mangler er noget musik :)
Rigtig god fornøjelse! og god sommerferie!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar