torsdag den 12. januar 2012

Nyt design!

Hej alle,
som I kan se er der nu kommet nyt design her på Det Sure og Det Søde, jeg må be jeg bære over med at det ikke er al skrift der er lige tydeligt. Jeg arbejder på at gøre det læseligt, i mellemtiden må i lige hænge ud. :)
I denne uge har vi terminsprøver på min skole. Det er selvfølgelig hårdt, men også fedt fordi vi for fri så tidligt ;). I dag har vi haft dansk læseprøve, og diktat. Jeg synes selv at jeg er ret hurtig til at læse, men der var en hel opgave jeg ikke nåede at lave. Nu sidder jeg bare her og bider negle. Jeg bider godt nok ikke negle, men I ved hvad jeg mener. :) I morgen er der tysk, så det er jo herligt. Vi venter lige med den sværeste til sidst ;)
Lige for tiden føler jeg mig ret afslappet. Jeg vil godt lige fortælle at jeg var mega stresset her inden jul, så at jeg nu bare er i stand til at nyde livet, synes jeg er fantastisk. I dansk termin skrev jeg et essay om at gøre øjeblikket væsentligt, og det at nyde livet, er vel egentlig at nyde øjeblikket. Det er vel i grunden alt hvad livet er; øjeblikke.
Så husk at nyde øjeblikket!!!
Slut for i dag, det var jo godt nok lidt kort, men jeg bøvler stadig rundt med den mere praktiske del af designet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar